Krajowa Platforma Raportująca - SDG
O SDG
Dane dla Polski
Wskaźniki dla celów globalnych
Wskaźniki dla priorytetów krajowych
Statystyki eksperymentalne
Raporty SDG
Raport SDG. Edycja 2024
Raport SDG. Edycja 2023
Raport SDG. Edycja 2022
Raport SDG. Edycja 2021
Raport SDG. Edycja 2020
O SDG
Dane dla Polski
Wskaźniki dla celów globalnych
Wskaźniki dla priorytetów krajowych
Statystyki eksperymentalne
Raporty SDG
Raport SDG. Edycja 2024
Raport SDG. Edycja 2023
Raport SDG. Edycja 2022
Raport SDG. Edycja 2021
Raport SDG. Edycja 2020
Cel 4 - Dobra jakość edukacji
Strona Główna
/ Cel 4
Status
Opis wskaźnika
Statystyki oficjalne
4.1.a Stopa bezrobocia absolwentów szkół prowadzących kształcenie zawodowe wg BAEL
Statystyki oficjalne
4.2.a Udział liczby uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych w ogólnej liczbie uczniów posiadających orzeczenie
Statystyki oficjalne
4.3.a Wyniki testów PISA - odsetek uczniów na najwyższych poziomach osiągnięć w czytaniu i interpretacji
Statystyki oficjalne
4.3.b Wyniki testów PISA - odsetek uczniów na najwyższych poziomach osiągnięć w matematyce
Statystyki oficjalne
4.3.c Wyniki testów PISA - odsetek uczniów na najniższych poziomach osiągnięć w czytaniu i interpretacji
Statystyki oficjalne
4.3.d Wyniki testów PISA - odsetek uczniów na najniższych poziomach osiągnięć w matematyce
Statystyki oficjalne
4.3.e Wyniki testów PISA - odsetek uczniów na minimalnym wymagalnym poziomie osiągnięć w czytaniu i interpretacji
Statystyki oficjalne
4.3.f Wyniki testów PISA - odsetek uczniów na minimalnym wymagalnym poziomie osiągnięć w matematyce
Statystyki oficjalne
4.3.g Odsetek dzieci w wieku 3-5 lat objętych wychowaniem przedszkolnym
Statystyki oficjalne
4.4.a Młodzież niekontynuująca nauki w wieku 18-24 lata
Statystyki oficjalne
4.4.b Osoby dorosłe uczestniczące w kształceniu lub szkoleniu
Statystyki oficjalne
4.5.a Odsetek osób deklarujących znajomość przynajmniej jednego języka obcego
Statystyki oficjalne
4.5.b Odsetek osób posiadających ponadpodstawowe umiejętności cyfrowe